2011-11-16

Allt bara rullar på.

Inga skandaler allt går sin gilla gång. Halva november är snart slut o julen närmar sej med stormsteg. Jag hinner inte med känns det som, det är bara jobb och sova just nu. Alla mina projekt blir bara ställda åt sidan. Min första prioritering nu är att byta däck på bilen. Ja jag gör det själv fast jag är kvinna och har alltid gjort det. Nu till helgen skall jag fira farsdag en vecka försent eftersom jag var upptagen med annat förra söndagen men bättre sent än aldrig. Nu skall jag fortsätta med annat .

2 kommentarer:

  1. Ja ibland har man bara gott om ont om tid...men bara man trivs något sånär så funkar det ju.

    Ha det bra i allt! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Ja nu närmar sig julen med stormsteg och jag är inte heller förberedd....
    Svar: Vill du att jag skuggar över ditt namn på bilden? Jag såg det först nu att det syntes så bra, förlåt. Men det var en bra och jämn match :) Kram fina

    SvaraRadera