2012-02-08

Nu skall det klämmas och kramas!

I kväll så kommer den nyblivna pappan hem från BB en dag tidigare än mamman och mitt lilla barnbarn. Jag och min dotter skall åka och hämta honom på BB så vi får klämma och krama honom ikväll. Det är säkert en trött och sliten nybliven pappa som kommer hem men lite skall han väl orka med innan han får gå till sängs.

Torsdag blir den stora dagen får då kommer den lille nyfödda gossen hem med sin mamma och då är det dags för kram kalas igen. Jag längtar så efter att få hem dem så jag får ta hand om dem. Givetvis vill jag sniffa och gosa med den lille nyfödde killen. Längtar, längtar.

Grattis Robin och Camilla till ert lilla  mirakel

3 kommentarer:

  1. Förstår att det blir mysigt att få klämma på den lille..Grattis Anki...du kommer att bli världens bästa Farmor! Glöm nu inte av att klämma på Prinsen också,hi hi!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt!Och så söt han är :) Längtar tills jag själv blir farmor någon gång, men det lär nog dröja.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att det måste kännas härligt när Camilla och den lilla söta krabaten kommer hem också, det är ju så mysigt med bebisar. Kramar,Sofia.

    SvaraRadera