2012-03-14

Snart romantik i Kroatien

Snart snart så blir det en efter längtad och skön semester. Jag och min prins skall åka till Kroatien aldelles ensamma och bara njuta av våren / försommaren vid Adriatiska havet. Oj oj vad vi skall njuta tillsammans under den tiden som vi skall vara där. 

Jag har inte varit någon vidare bloggare det sista och vad det beror på är många orsaker. Mina föräldrar har behövt flytt hjälp liksom min son. Mitt lilla underbara nytillkomna barnbarn. Min underbara prins som jag är tillsammans med så mycket det går. Jobbet och hemmet som också behöver mej. etc.

Och en sak är säker att när man mår bra psykiskt så har man inte samma behov at t skriva av sej heller. Hm inte jag i alla fall!!

8 kommentarer:

  1. Låter helt underbart. Väl unt. Njut av allt som händer i ditt liv Anki. Är du "tyst" så vet vi att du mår bra.
    Kram från Gunnel L

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt...Kroatien som ska vara så fint. Blir liiite bekymrad förstås, hur jag ska klara mej utan favvokassörskan så hoppas att du inte är borta alltför länge:)Ha ljuvliga dagar med din älskade prins:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Så glad för din skull att du får uppleva äkta kärlek! Det är du väl värd flera gånger om.Härligt också med riktiga resor att se framemot istället för den tuffa resa som lett dig dit du är idag. Förstår mycket väl att behovet av att skriva inte är lika starkt längre. Jag har också störst behov av att skriva när livet känns för tufft, men visst,när jag översvallas av värmande kärlek och lycka, då pockar orden på att flöda fram i poesi.Många,många kramar till dig min vän <3

    SvaraRadera
  4. Det blir väl skönt för dig - bara vara och koppla av. Du blir säkert väl omhändertagen av prinsen.

    SvaraRadera
  5. Vad härligt det låter, Kroatien ska ju vara så vackert också. Det är du värd och jag hoppas att du kommer få en riktigt härlig tid där. Kram, Sofia.

    SvaraRadera
  6. Jag vill också åka utomlands och bara njuta av värmen och solen! Jag får krympa mig själv och smyga ner i din väska =P

    Hoppas att ni kommer få en skön semester =)

    SvaraRadera
  7. Trevligt att du inte behöver skriva av dig. Jag känner att jag vill skriva mer än jag hinner med.... Jag är inte avensjuk på din resa, men på att du har nått emn balans i livet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonym jag vet inte vem du är? Anki

      Radera