2013-03-13

Grå starr har jag?

Ja jag har fått gråstarr och skall opereras idag i mitt högra öga. Just nu känner jag mej ganska nervös och orolig. Jag har googlat och läst om gråstarr och vet att massor av människor har gjort samma sak och det har gått bra. Hade det varit en vän till mej som skulle opereras så hade jag stöttat givetvis. Men nu är det i mitt öga ögonläkaren skall in och operera i.
 
Usch det känns inget vidare. Min underbara sambo följer med mej och stöttar mej givetvis det känns väldigt skönt. Och förhoppningsvis så kommer jag ha mycket bättre syn än innan operationen, eventuellt bättre på mitt högra öga än på många år. Suck nu fick jag skrivit av mej lite och det var länge sedan.

1 kommentar:

  1. Det kommer ju att gå kanoners Anki..så himla vanligt,jag vet massa folk som gjort det:) Men det är ju klart att man blir nervi,så känsligt med ögonen just ju! Lycka nu till,gött att du har din prins med dej, KRAM!!!

    SvaraRadera