2011-10-12

Jag finns kvar...

Det finns ingen tid för mej just nu att blogga. Det har visserligen hänt saker runt omkring mej hela tiden men jag har inte kommit till skott för att få det på pränt i bloggen.
Min underbara dotter fyllde år den 6 oktober GRATTIS Sanna på din födelsedag i efterskott. Givetvis har jag firat henne i realtid både på hennes födelsedag och i går.
Våran tillökning närmar sej med stormsteg och den där bebis magen växer som bara attan. Jag har fått känna på några kick sparkar också som den lille har skickat ut. Min fritid ägnar jag åt mannen i mitt liv så mycket det går och efter ett visst sökande....den som letar han finner till slut.
Den kommande helgen så är jag ledig och det är ju inte helt fel då skall jag bara njuta och må gott. Vi får väl se så småningom så kanske jag kommer igång med bloggandet igen.

4 kommentarer:

  1. Inget fel i att ta en paus i från skrivandet för att hinna njuta av allt gott livet.
    Själv pausar jag för att det är för mycket omkring mig så krafterna tryter.
    Vi kommer tillbaka, både du å jag, när andan faller på.
    Den som väntar på nått gott vet du...

    SvaraRadera
  2. Njut av livet ! Be inte oss om ursäkt för det.
    Det finns viktigare saker att göra än att lägga tiden på internet och mätta nyfikna människor med skvaller.
    Må så gott
    Britt

    SvaraRadera
  3. Ibland hinner man helt enkelt inte blogga. Det får man göra när man har lust och orkar =)
    Ja, snart blir du farmor till en liten son och jag får snart ett kusinbarn. Känns lite skumt och samtidigt väldigt roligt =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det kan vara skönt med paus ibland. men kul att du visade dig igen :)
    Så mysigt med bebismage inom räckhåll. Ohhh vad jag längtar efter barnbarn...ibland ;)

    Kraam och ta hand om dig och kärleken!!

    SvaraRadera