2011-04-29

Inget kalas utan kras.

Så äntligen är den här arbetsveckan slut och det är helg. Jag hade lite sovmorgon idag för jag började inte arbeta förren klockan 8 i morse. Jag insåg snart att det var borde något fel för jag var så pigg redan när jag vaknade i morse. Men inte var det något fel utan allt kändes bara så bra idag och gör det fortfarande. Vad är det man säger "Inga sorger o bekymmer"?

Kanske för att vi har fått hem Sanna med en diagnos och slipper vänta o leva i ovisshet. Och nu när hon äntligen medicinerar så kanske hon kommer upp på benen igen. Det finns även en viss person i min närhet som får mej att må särskilt bra, tack för att du finns. Snart ses vi igen snarare än du tror.

Nu står middagen på spisen och jag har röjt av i köket så det är bara att ta det lugnt efter maten och egentligen inte behöva göra någonting. Hm jag lyckades att krossa ett dricks glas när jag röjde men vad gör det? Det blir ju bara mindre att diska och mindre trångt i skåpet.

1 kommentar:

  1. Åh, denna blogg tyckte jag var snygg....
    Skönt att Sanna kommit hem, nu fått en diagnos som gör att ovissheten släpper för er alla. Det är klart att vi alla hoppas nu att hon blir bra av sin medicin..
    Livet ser ut att vara riktigt snäll med dig nu Anki. Känns skönt. Ta väl hand om dig själv, dina kära barn...och framförallt den personen som gör att ditt liv har fått en mening...igen !
    varm kram från Gunnel L

    SvaraRadera