2011-06-30

Drag Queen/prinsessa...

Aj min nacke värker har smörjat in mej med aloe heat lotion. Jag har haft den här eländiga nackvärken i tre veckor nu. Jag börjar tröttna på att känna mej som en gipsfigur nu. Att behöva vrida kroppen när det hade räckt med att bara vrida på huvudet. Att det beror på drag det vet jag.

I morgon börjar min dotter att jobba efter sin långa sjukskrivning. Hon har verkligen väntat på att komma igång. Och nu till helgen flyttar hon hemifrån för andra gången till en egen lägenhet. Hon är så lycklig över detta. Och det kan jag verkligen förstå.

Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

  1. Hi hi!!! Fyndig du är.....Hoppas du slipper det onda snart, Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fort jag antyder nack eller ryggvärk "skriker" alla Tigerbalsam... luktar fan men Kan hjälpa :)
    Annat på apoteket föreslås också....?

    Hoppas att dottern får det fint i sitt nya boende, det är förväntansfullt och ja, lite burrrigt ;) att flytta.
    Min dotter letar och letar efter lägenhet...
    Kraaam

    SvaraRadera