2011-06-20

Vilket drag.

Även i dag blev det en promenad utmed havet. Igår vandrade jag i två timmar i dag blev det lite kortare men ändå en och en halv timme. Det blåste ganska mycket därute så det blev en genväg genom skogen på slutet. Det var inte speciellt skönt när vinden kom bakifrån och blåste i nacken på mej. Det blev för mycket drag kan man säga eftersom jag har haft ont i nacken sedan en vecka tillbaka. I skogen var det däremot vindstilla och skönt. 

Efter promenaden som också Sanna och min mamma var med på så var det dags att åka hem och fixa middag. För all den där havsluften hade gjort både mej och Sanna hungriga. Mums vad gott det smakade med mat efter den promenaden. 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt att mamma och Sanna också kunde vara med...
    kram/Gunnel

    SvaraRadera
  2. Du får vara rädd om nacken. Fast jag förstår, en promenad utefter havet måste locka ordentligt. Jag skulle gärna promenera där jag med. Kram

    SvaraRadera