2011-06-21

Vad ser ni?


En enkel fråga bara vad ser ni på bilden?

11 kommentarer:

  1. i min värld kan det vara en sten, ögon, ett ansikte eller en snopp :)

    Ha det bäst :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Dagny Johansson F Korvi en hatt lite på sne´ ,öga öga näsa en sur mun och en stor mage :)

    SvaraRadera
  3. Helena Wahlgren Tycker det ser ut som ett ansikte "Jesusbild"

    SvaraRadera
  4. Camilla Johansson Döskalle tycker jag det ser ut som..

    SvaraRadera
  5. Vilka fantastiskt fina bilder du visar på dina sidor!
    Här (tror jag) att jag ser ett babyansikte bredvid en liggande hund.
    Fantasin flödar :)

    SvaraRadera
  6. Det är ju ett porträtt av Rembrandt - syns ju hur tydligt som helst.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker mig skymta en star wars figur ;)

    Sv: foten är ju stukad och det är väl inget att göra åt det. Sedan ställer ju EDS:en till det ännu mer antar jag :(

    Stor kram

    SvaraRadera
  8. jag har så dålig fantasi så jag ser flera stenar :) Kram

    SvaraRadera
  9. Ingvar "foten" Carlsson

    /Benny

    SvaraRadera
  10. Ser ut som en tomte. Hoppas du haft en bra dag. Kram

    SvaraRadera