2011-06-09

Värmeslag här kommer det lite sent bara.(mobil inlägget).

Oj oj vilken värme det är igen. Man kan inte sova på natten för att det är för varmt. Både hemma o på jobbet är det klibbigt o varmt. Hemma kan man ju klä av sej, hur skulle det se ut om man började att strippa på jobbet? Nej det är bara att uthärda och dricka mycket. Mina arbets kläder är ju inte jätte svala precis.

Just nu har jag fika rast på jobbet o känner hur nära jag är att somna. Det är nog bäst att jag Sätter fart o jobbar igen. Och kläderna behåller jag på!
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. Ja man får se till att dricka ordentligt nu i värmen. haha jag kan verkligen se det framför mig hur man börjar klä av sig på jobbet bara för att få lite svalka. Min arbetskläder är också oerhört varma :( Kram

    SvaraRadera