2011-06-29

Pinsamt på altanen.

Idag när alla semester lediga åkte till stranden så åkte jag till jobbet. Det gick ju bra eftersom jag vet ätt jag har all min goa semester kvar. Just nu ligger jag under parasollen på altanen och lyssnar på go musik. Jag har kopplat min mobil till stereon och styr musiken härifrån. Kan man ha det bättre?

När jag kom hemifrån jobbet så hade mina ungdomar dukat upp sushi på altanen. Det var inte helt fel att äta kall mat i värmen. Tack skall ni ha mina gulliga älsklingar.

Tänk om man skulle ta och sova här ute inatt? Fast det är väl synd att skrämma slag på grannarna. Tänk om jag snarkar eller snackar i sömnen. Hm det kan ju bli en aning pinsamt.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. Ha haaa!
    jag har försökt sova på balkongen ett par gånger, men det funkade inget vidare :)
    Gott med Suchi...åretruntmat, faktiskt!
    Så goa ungdommar du har!
    Kraaam

    SvaraRadera