2011-07-11

Efter makeovern


Bilderna är inte så bra för det var mörkt i köket och taklampan var trasig men det syns ju ganska bra iallafall hur det blev. Lite konstiga reflexer...


Som sagt vad inget mer mörkbrunt kakel nu inte utan vitt och smårutigt svart. Till mina ek luckor och grå tapeter. Jag är hel nöjd! Sonen har till och med godkänt det.


Nu skall jag bar få till lite småfix till tavlor, krokar och givetvis nya gardiner är ju ett måste nu och klä om mina stolar. Hm småfix sa jag det?



8 kommentarer:

  1. Milde min tid så snyggt och INGEN yrkesman hade gjort det bättre. Skall rekommendera dig om någon behöver renovera sitt kök odyl.
    Gunnel L

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad...blev ju jättesnyggt!!! Va du är händig Anki..du bygger möjligtvis inte inglasade altaner också?;)))Kram!

    SvaraRadera
  3. Det blev jätte fint =) Kram!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt det blev. Förstår verkligen att du är nöjd och att sonen godkänt det :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vilken skillnad det blev.Jätte snyggt.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Vov vad snyggt, hoppas att frugan inte ser detta ;)

    /Benny

    SvaraRadera
  7. Jätte-jättefint!
    Vilket lyft!
    Småfixa nu inte halvt ihjäl dig, ha haaa. Lycka till.
    Kraaam

    SvaraRadera