2011-07-07

En ledig dag.

I går var jag ledig men så trött jag var på kvällen ändå, som vanligt somnade jag i soffan och vandrade in till sängen vid 1 tiden i natt. Men varför så trött? Jag hade satt klockan på 8 men snozzade ända till 9 för jag var ju faktiskt ledig. Efter en del morgonbestyr gav vi oss iväg till IKEA där jag fick köpt mej en schäslong så jag slipper att sova i soffan. Fick också inhandlat lack i en färg affär, som jag skall stryka på mitt köksbord och litet annat krafs så jag kan förnya i köket. Köksbordet som är av furu har jag slipat målat vitt och slipat lite till och nu skall jag stryka lack på det så det blir tåligt. Det blir jättefint och sedan skall jag förnya lite till i köket så det blir fint.

Efter IKEA besöket så åkte vi hem och fixade i ordning det vi hade köpt plus att jag inhandlade lite nya köks glas med som fick diskas. Nu skall det gamla ut och det nya in! Fram emot kvällen så kom min ♥ älskling ♥ och då kikade vi på en mysig film som jag hade köpt. "Mina eftermiddagar med Margueritte" en fin film om ett ovanligt möte i parken emellan 50 åriga Germain "Gerard Depardieu" och 95 åriga Margueritte "Gisele Casadesus" en riktigt fin mys film. Visst hade jag en skön ledig dag kanske därför jag somnade så gott i soffan (borde väl somnat i nya schäslongen) och sedan i sängen. Men mitt lock i högra örat sitter kvar.....usch det är så tröttsamt att bara höra hälften som händer runt omkring mej.

1 kommentar:

  1. Lock för örat är jäkligt, man känner sig liksom halv.
    En fin ledig dag trots tröttheten! Men du, varför ställa klockan en ledig dag ;) Det gör aldrig jag om jag inte måste :D
    Kraaam

    SvaraRadera