2011-07-05

Ålders krämpor....åh nej inte ännu.

Börjar jag bli gammal eller? Inte nog med att jag fortfarande har besvär med nacken så har jag fått "lock" för ena örat också så jag knappt hör och nu börjar det bli lite lock i det andra örat med. Sonen har fått droppa in revaxör i mitt öra få se om det hjälper. Det känns ju sådär nu när jag har en hel helg framför mej som jag måste jobba. Jag kan ju inte vara hemma pga av nedsatt hörsel.

Nej det är nog så att kärringen börjar bli gammal, snart irrar jag väl runt på stan och hittar inte hem eller något liknande. Jag hoppas att mina barn tar hand om mej nu när jag börjar bli risig. Nej nej det kommer inte att bli så, jag skall nog få bort locket ur örat och nack värken. Kan man kanske ta den stora sugproppen och få loss det? Och nacken den kan man ju få glida på för att få go massage. He he he.....

1 kommentar:

  1. Men söta Anki, jag har botemedlet; PRINSEN !!!
    Kontakta honom SNABBT !!!
    kramiz Gunnel L

    SvaraRadera