2011-07-11

Före makeovern


Här kommer några bilder på mitt gräsliga bruna kakel innan jag började med makeovern. De tre små skålarna som står på diskbänken är bananfluge fällor med honung, diskmedel och vinäger det är verkligen effektivt. Jag känner mej som en massmördare. Men jag vill verkligen inte ha kvar dem i köket.


Jag har stått ut med det här kaklet sedan jag flyttade hit för snart 20 år sedan men nu har jag fått nog. Jag har skruvat ned trälisterna för att få det att se ut som äkta kakel när jag är klar.


Det var före bilderna när jag är klar så kommer det efter bilder. Nu får jag fortsätta med mitt pillejobb.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att följa...för prosessen måste ju dokumenteras! Jag vill också make ovra min fula kakel men har ingen aning om hur.
    Har du de tre mördarmedlen i vasin skål...eller blandat?? Intressant!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på fortsättningen....Kram!

    SvaraRadera