2011-07-06

Riktiga vänner gör inte så.......besviken?......Nja!

Jag har kommit till insikt om en sak. Man kanske skall se upp för att presentera sina närmaste förtrogna vänner för varandra. För tyvärr kan det bli så att man kan förlora dem till varandra, och då står man kvar där utanför den vänskapen. Men då lär man sej också på samma gång vem och vilka som verkligen är riktiga vänner. Visst det är inget roligt när det händer och när man står där utanför.Men man har blivit så mycket klokare! Det är då man inser att man kanske inte skall vara för öppen emot vem som helst. 

Jag vill inte skriva mer här och nu men jag har råkat utför det med några av mina närmaste. Helt plötsligt ordnas det möten som man får reda på i sista stund då man inte kan pga jobb etc. Nu menar jag inte kommande helg utan episoder som varit tidigare. Och jag tror att ni vet vilka ni är. Vem hade trott att det skulle bli så? Det är tur att man verkligen har tillit till andra människor. Vad har jag lärt mej om detta? Ja vad tror ni?

3 kommentarer:

  1. Ja, vänskap är viktig och vänskap är känslig.Den får inte trampas på eller glömmas bort. Då dör den!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så finns det många såna.Men hoppas du har bra kvar.Kram på dig.Mvh Karin

    SvaraRadera
  3. Trist när det blir så där. För ofta vill man ju kanske presentera sin vänner för varandra bara för att man själv gillar dom så mycket och man tror att de ska gilla varandra också, men inte tror man att man ska hamna utanför gemenskapen sen :( Usch för att göra så som dina vänner gjort mot dig... Kram

    SvaraRadera