2011-07-07

Öronvärk

Snart blir jag tokig nu har jag lock/ont i båda mina öron och jag som skall jobba imorgon kväll och hela helgen. Jag får nog ta mej en vända till vård centralen i morgon för det är jobbigt att inte höra. I dag har jag jobbat 12-21.30 och det var jobbigt med allt sorl och prat när man försöker höra vad kunderna vill säga. Ja jisses börjar fundera på om jag har öron inflammation? Kan man ha det i min ålder (runt 25)? Skall nog ta och uppsöka farbror doktorn i morgon om det inte blir bättre.

2 kommentarer:

  1. Jag tror också att du får anlita läkarvetenskapen. Ja, man kan få öroninflamation både vid 25 och 50...en kompis hade det nyligen och hon är 40 :)
    Seså...Lycka till och krya på dig!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag har alltid haft Nikon men ska ge mig på en Canon denna gången...har jag fått för mig :)
    Tur att jag har halva sommarlovet på mig att lära mig liiiite, ha haaa!
    Kraaam

    SvaraRadera