2011-08-17

Kuligt

Den här veckan  så har jag verkligen bara haft det lugnt och skönt. I går kväll så åkte jag hem till min prins och tittade på filmen Donnie Brasco, den var väldigt bra. Jag fick även en lektion i ett fotoredigerings program som jag har tänkt att lära mej. Det är ju aldrig fel med privat lektioner då kan man ju ställa en massa dumma frågor. Vi har ju tagit en hel del bilder på vår skärgårds semester som vi skulle kolla igenom också. 

Fram på middagen i dag åkte jag iväg för att handla och skjutsa sonen till jobbet. Ja man får ju vara snäll i bland. Resten av dagen har jag ägnat åt att pilla med redigerings programmet. Jag glömde totalt bort tiden och allt annat så det blev ingen middag lagad idag utan jag fikade med sonen ikväll istället när han kom hem. Tiden går ju fort när man har kul. 


5 kommentarer:

  1. Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

    SvaraRadera
  2. Alltid bra att kunna redigera och arbeta med sina foton, kanske blir dom framkallade då.
    Lycka till
    Britt A

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt att hålla på med bilder på olika vis :) Vad är det för program du pular med ?

    Ha en härlig dag :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Låter härligt. Bra där med lite privat lektioner, det är aldrig fel. Kram

    SvaraRadera
  5. Ett program du kanske kan rekommendera!!??
    Behöver ett bra!
    Kraaam

    SvaraRadera