2011-08-22

Påt igen...

Första arbetsdagen är avklarad efter min 4 veckors semester. Det gick bättre än vad jag hade tänkt mej, inte ens jobbigt att komma ur sängen i morse. Nåja man kommer väl snart in i den gamla trallen igen o stänger av mobilen en massa gånger innan man kliver upp på morgonen. Jag hade verkligen slappnat av för jag hade glömt min passerkod som jag måste ha för att öppna några dörrar. Så jag fick be om hjälp för att fräscha upp minnet.

Dagen försvann ganska fort på jobbet så jag har väl inte haft så himla tråkigt iallafall. Det är ju alltid kul att träffa alla arbetskamrater igen efter ledigheten. Och fast jag jobbar i butik så har jag verkligen hållit mej borta därifrån i 4 veckor annars hade jag aldrig kunnat slappna av. 




1 kommentar:

  1. Och visst är det kul att träffa alla trevliga kunder också?=) Jag brukar glömma dörrkoden till jobbet när jag haft semester..ett bra tecken att man kopplat av som sagt. Vi lär väl synas där borta, Kram!

    SvaraRadera