2011-08-20

Natt klok.

Oj nu är det natt igen jag fattar inte varför jag inte ligger i sängen och sover för länge sedan? Har suttit och sett filmen "Dear John" med ungdomarna här ikväll, hm den var lite långrandig. Men säg inget till sonen för han tjatade om det hela filmen o då fick han höra att det var bara tjejer som begrep sej på den här filmen.


Och vad har hänt i dag? Jo jag körde sonen till jobbet på em och passade på att göra några ärenden. Träffade min dotter på stan vi gick och kollade lite i några affärer. Sedan åkte jag hem och har haft en lugn fredags kväll här hemma. Det har regnet en hel del här idag/ikväll också så det har varit skönt att kura inne.

I morgon är det lördag och då skall det ju tydligen bli bättre väder. Vi får väl se när man slår upp de blå ögonen i morgon hur det ser ut. Det kanske kan bli en liten tripp ut med kameran och fota lite annorlunda motiv som jag tycker är ganska kul just nu. Man kan se många nya vinklar och möjligheter bara man har lite fantasi. Och det gäller faktiskt också i livet med har jag upptäckt. Tänk vad klok man blir med åren.





1 kommentar:

  1. Finns inga Tjej eller grabb filmer , smaken är som baken... En film kan passa både den ene eller den andre oavsett kön :-))
    Önskar dig en trevlig nattsömn
    Britt

    SvaraRadera