2011-05-22

Äggstra städning

"Jäklar vilken smäll" som Dynamit Harry säger i Jönsson ligan. Den här smällen kom i från mitt kök alldeles nyss. Det var ingen dynamit utan bara sonen och hans tjej som kokade ett ägg i mikron med skalet på. Då blir mikron så här fin och bänken, skåps luckorna och en bit av golvet dekorerat med ägg. Synd att det inte var påsk nu när de gjorde ägg dekorationer. Jag tror nog att det hade gått fortare att koka ägget i en vanlig kastrull istället för att städa halva köket. 

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. hahaha ojojoj det blev en ordentlig smäll ser jag och säkert en ordentlig städning sen på det :) Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, påminner mig den gången som vi kom hem från semestern och Ettan hade försökt sig på att skaka ur en ketchupflaska som hade spruckit. Då var det ketchup överallt (han hade visst bara sett det som hamnat på bänken) i taket, på kaklet, på golvet....osv.
    Hoppas de hittade allt ägg ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHA!!!!! Nu fick jag mig ett gott skratt =D

    SvaraRadera
  5. Oppss.. Sikken grej!!! Nu gör dom inte om det nån mer gång, hi hi!!!!!!

    SvaraRadera