2011-05-05

En lång snozze stund.

Jag lyckades att försova mej i dag trots att jag inte började förren 8,30 det var inte alls så svårt. På något vis har jag lyckats att stänga av klockan vid sju och tagit mej en lång och skön snozze stund trodde jag iallafall. Gissa om jag blev förvånad när jag vaknade 8,36 det var bara att lyfta telefonen och säga sanningen till bossen och hoppa in i duschen sedan. Jag blev ca en halvtimme försenad till jobbet så det var ju ganska snabbt jobbat iallafall, det är tur att man har så nära till jobbet.

Efter min frukost rast med ett par koppar kaffe så var jag som ny igen. Arbetsdagen gick i en rasande takt och sedan var det bara att åka hem och sätta på maten till mej och dottern. Fick ringt några viktiga telefonsamtal också innan jag slappnade av för dagen. Snart är det ju dags för sängen igen och jag hoppas jag kommer att lyckas med att komma i tid till jobbet i morgon hm börjar ju inte förren 15.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar