2011-05-10

Jag har tänt ett ljus.

Just nu är mina tankar hos min syster och hennes familj som har rest iväg till London för att ta farväl av sin bortgångne dotter. Jag önskar att jag kunde ge dem så mycket styrka, så att de orkar ta sej igenom det svåra som de har framför sej. Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger men jag vill finnas för dem när de behöver mej. Jag vill stötta dem och hjälpa dem så mycket jag bara kan. 

Stora syster Annika du är så tapper och har funnits för Rebecca hela tiden när hon har varit sjuk och nu finns du för dina föräldrar. Man kan inte beskriva med ord vilken fantastisk tjej du är. Stor eloge till dej och tusen kramar. Jag finns för dej givetvis också.

Och du min lilla ängel Rebecca jag har dej i mina tankar hela tiden och saknaden är stor efter dej. Varje kväll tänder ja ett rosa ljus (det var ju din älsklings färg) på soffbordet för dej. Tack för den tiden som vi fick tillbringa tillsammans med dej du var så underbar. Du tänkte mer på alla andra än dej själv.




6 kommentarer:

  1. Så vackert...
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Varm kram
    Gunnel L

    SvaraRadera
  3. Jag fick det här fina meddelandet på min facebook av Mimmi:

    Vet inte om min kommentar på din blogg kom fram, om inte skriver jag den här!:

    Jag vill bara säga tack för den fina kommentaren du lämnade på min blogg och även allt fint du skriver till min syster (jennie), jag blir väldigt glad och rörd. Jennie sa till mig att hon blir glad när du skriver men hon veti nte vad hon ska svara och orkar inte riktigt just nu (vilket jag tror och hoppas att du förstår!), men det kommer nog någon dag! Känns skönt att Beccas familj har dig att stötta sig emot, du verkar vara en underbar moster! Beklagar sorgen, och vi alla får försöka stötta varandra! Kram

    SvaraRadera
  4. Den här fin kommentaren fick jag skickad till facebook av en tjej som heter Mimmi:

    Jag vill bara säga tack för den fina kommentaren du lämnade på min blogg och även allt fint du skriver till min syster (jennie), jag blir väldigt glad och rörd. Jennie sa till mig att hon blir glad när du skriver men hon veti nte vad hon ska svara och orkar inte riktigt just nu (vilket jag tror och hoppas att du förstår!), men det kommer nog någon dag! Känns skönt att Beccas familj har dig att stötta sig emot, du verkar vara en underbar moster! Beklagar sorgen, och vi alla får försöka stötta varandra! Kram

    SvaraRadera