2011-05-31

Myrkryp eller Restless legs igen.

Oj vad jag blivit bortskämd i dag efter jobbet. Jag vet inte vad som hände men jag var så fruktansvärt trött när jag äntligen kom hem. Sonen och hans vän lagade tacos som jag blev serverad och efter det fick jag nymalt kaffe och kladdkaka. Det enda jag gjorde var att starta tvättmaskinen och sedan hänga upp tvätten.

Jag tog mej en liten powernap i soffan också det var så skönt. Tyvärr blev inte vilostunden så lugn för jag hade ett sådant fruktansvärt kryp i benen så det gick inte att ligga still. Nu har krypet i mina ben försvunnit det är så skönt när det försvinner så att man kan ligga/sitta still. 

Just nu flyger dagarna bara förbi jag vet inte vart tiden tar vägen? Det är jobbet sedan eventuellt handling, middag, avslappning i soffan, sova och samma igen. Gräset i min lilla täppa växer som bara den, jag skulle klippt det i helgen men då kom naturligtvis regnet. Kanske kan det bli bra väder i helgen så jag får klippt och fixat i ordning därute.

På fredag blir det en tung dag då skall vi på begravning. Min lilla ängel skall begravas, jag har nog inte fattat det riktigt ännu att min syster dotter inte finns bland oss längre. Det kommer säkert att bli en fin begravning men väldigt sorglig. Vet inte vad jag skall skriva mer? Men saknaden är fruktansvärt enorm. 


1 kommentar:

  1. Känner igen krypningarna..precis så har jag också då och då....

    Ja det blir en mycket tung dag på fredagen.
    varm kram från Gunnel L

    SvaraRadera