2011-05-04

Kärlek o lycka

Funderingar och tankar.
Hur blir det om jag gör så eller säger så här?
Jag tänker så att det knakar i mitt huvud.
Jag vet vad jag vill men jag kan inte ta steget fullt ut.
Något bromsar mej och ber mej ta det lugnt.

Äntligen känns livet meningsfullt igen.
Jag har mina nära och kära runt omkring mej.
Mina underbara vuxna barn, bonusbarn med man o barn.
Min underbara prins som alltid är i min närhet.
Mina föräldrar, släkt o vänner.

För inte så länge sedan så kändes allt så svart.
Men nu så är det bara ljusa vackra färger jag ser.
Hopplösheten är som bortblåst ur mitt liv.
Kärleken och lyckan har brett ut sej både inom mej o utanför.
Ja jag är lycklig och tillfreds med livet nu.

Med alla medel så kommer jag kämpa för att det förblir så.

3 kommentarer:

  1. Berörde mig. Vartenda ord visade att ditt hjärta verkligen fått vingar igen. Låt vingarna fortsätta bära dig, dina vingar är starka nuoch låt ditt liv förbli precis som det är nu. Jag tror INTE du behöver "kämpa" längre för livet har återvänt till dig med en korg full av godsaker. Mumsa på, smacka ljudligt och njut...
    Varm kram från Gunnel L

    SvaraRadera
  2. Tack Gunnel det är verkligen härligt livet!

    SvaraRadera
  3. Inte ska du behöva kämpa. Släpp kontrollen och njut. Din tid är här!Behöver du ett bollplank för att våga släppa på bromsen eller hålla emot(ifall nu det är vad du tror är rätt)?
    Här är jag!
    Marie

    SvaraRadera