2011-05-28

Ersättare sökes

Min hushållerska Inga har lagt av tydligen orkade hon inte längre. Tyvärr är det ju så att man inte uppskattar det man har förren det är försent. Både jag och barnen tycker det är jätte tråkigt att hon inte ville fortsätta, det fungerade ju så bra och sparade en del tid för oss. Men nå ja ingen är oersättlig så vi får väl se oss om efter en ny som kan fylla hennes plats. Vi kanske kan hitta en lite modernare och nyare ersättare för henne. Ja om ni inte har förstått det så är det vår disk maskin som lagt av och ingen av oss gillar att diska för hand om man kan slippa det.  

2 kommentarer:

  1. Lycka till med att hitta en ny...Man blir väldigt bortskämd..innan jag fick en saknade jag det inte alls, men nu kan jag inte tänka mej ett liv utan min Inga:))))

    SvaraRadera
  2. och jag har en levande diskmaskin, den grymtar ibland, men så hotar jag med att köpa en elektisk och då tystnar grymtningarna..men IBLAND kan den slarva och diskar inte alltid glasen så väl...aj aj...
    Gunnel L

    SvaraRadera