2011-05-19

Lejon genomgång.

I dag var det dags för den första genomgången jag var en aning nervös, men egentligen inte. Jag litar ju stenhårt på mitt Lejon. Naturligtvis hade vi fått en tid ganska tidigt på morgonen. Eftersom mitt Lejon var en aningen rörig så tog jag hand om honom på bästa sätt redan igår kväll efter jobbet. Jag såg till sa att han inte hade en massa oreda inombords och tog en titt så att han syntes bra i mörkret åt alla håll både bak och fram.

Så i morse for vi iväg till vårat mål jag följde med in men sedan satte jag mej på en stol och väntade för vad skulle jag vara i vägen för? Jag fick vänta en liten stund men sedan var det klart och mitt Lejon klarade genomgången galant givetvis. Fast han var en aningen smutsig på utsidan. Protokollet visade att bilprovningen hade godkänt mitt Lejon.


4 kommentarer:

  1. Grattis! Alltid lika skönt när det är avklarat. Jag var inne med Astrids pärla i tisdags för samma undersökning. Godkänt med en slocknad lampa i parkeringsljuset. Men det är fixat nu.

    SvaraRadera
  2. Grattis. vad skönt. Måste vara härligt då genomgången är överstökad och man vet att allt är klart och inte kostar en massa extra pengar. Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till ok på besiktningen:)!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu är du säker i ett år till. :)

    SvaraRadera