2011-05-04

Högbelastning på min hjärna

Ja då var det en sådan där dag igen med ett tidigt uppvaknande med huvudvärk igen. Jag gick upp och tog några piller och somnade om igen. Kan det vara att jag tänker för mycket så att min hjärna får jobba för högtryck? Är det då kroppens sätt att säga till mej att det är dags att varva ned igen? Ibland undrar jag om det inte är så när huvudvärken kommer smygandes på natten och väcker mej tidigt i ottan.

Nåja pillerna har inte hjälpt ännu och kaffet har inte heller fått någon fart på mej och snart så är det bara och packa ihop mej och fara till jobbet. Det får gå ändå för man måste ju tjäna pengar och ibland kan det hjälpa med att få något annat att tänka på. Så kanske man rent av glömmer bort att man har huvudvärk. Hade det varit ett migrän anfall så hade det ju givetvis inte gått men nu är det bara för högbelastning.

1 kommentar:

  1. Visst är det så Anki,,,,kroppen säger alltid till när man skall varva ner. Var glad att din huvudvärk bånkar på dig, hur illa det än känns, den kanske vill vara en varningsklocka som säger; inte in i väggen nu Anki. Lycka till och sköt om din själ och kropp !
    Varm kram från Gunnel L

    SvaraRadera