2011-05-21

Tänker på dej just nu!                                         

Om jag kunde skriva ner alla
tankar som finns i mitt huvud,
så skulle du få en hel roman
att läsa.

Du skulle få veta vad jag
känner för dej och hur mycket.
Jag kan inte hjälpa det men
jag har svårt att tänka på annat.

Det är väl så när man är
förälskad antar jag. Det gör
ont samtidigt som det är helt
underbara känslor som finns
i mitt hjärta.

Om du vill ha dessa känslor
så är det bara att kliva på och                     
ta emot. Det är inte farligt och
jag är inte farlig. Det är du och
jag och inga andra.


            



2 kommentarer:

  1. Va fint du har skrivit.Han ska vara glad att han har en toppen tjej.Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar dikt. Toppentjej skall toppenkille ha.
    Love from Gunnel L

    SvaraRadera