2011-05-08

En underbar ängel har lämnat oss idag.

Min underbara syster dotter har lämnat oss idag. Jag fick beskedet nu i eftermiddags då min syster ringde mej. Rebecca var iväg på sin efterlängtade resa till London med bästa kompisen Jennie. Känslan att du fick komma iväg är en stor lättnad för det var din dröm att få åka iväg med Jennie.

Givetvis är vi väldigt ledsna för att denna underbara tjej har lämnat oss. Men man måste tänka på att nu äntligen slipper hon lida och stoppa i sej alla dessa mediciner som hon fick ta för att slippa de svåra smärtorna. Jag har beundrat henne hela tiden sedan hon blev sjuk för en starkare fighter får man leta efter. 

Jag kommer aldrig glömma de förtroliga samtalen vi hade hon och jag när jag var hemma och var sjukskriven. Mitt älskade hjärta jag, Sanna och Robin kommer att sakna dej och aldrig glömma dej. Vi ses i Nangijala tills dess så kommer änglarna ta hand om dej på bästa sätt.


7 kommentarer:

  1. Så tungt när en ung människa lämnar. Efter att ha följt hennes blogg känns det som om hon vågade släppa taget. Hon hade äntligen kommit till London med sin bästa kompis och de hade jättekul. Om det måste vara så att det Rebecca skulle lämna in så var det åtminstone en smärtfri död efter att ha nått ett hett efterlängtat mål. I alla fall slapp hon en utdragen slutkamp full av smärta på Östra och hennes närmaste slapp se henne lida mer. Genom både din och Rebeccas blogg har jag förstått hur glada du och hon var för att ha varandra. Jag tänker på er.

    SvaraRadera
  2. Jag tänker på er som är kvar, så hemskt när sjukdomar tar så unga människor. Varma kramar

    SvaraRadera
  3. Fint skrivet Anki. Det är svårt att finna ord idag. Krama alla.

    SvaraRadera
  4. Beklagar verkligen sorgen. Så orättvist livet är. Tänker på er. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja hon var verkligen en figther!trodde faktiskt att hon skulle klara det,men det är som du säger nu slipper hon smärtan.kram till er alla
    lotta

    SvaraRadera
  6. Jag beklagar sorgen och det är är extra tungt när en ung människa tas ifrån vår jord på detta sätt.
    Det är inte så det ska vara...
    Varm kram

    SvaraRadera